پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی

انتظار برای آمدن کنجد

1393/3/6 8:47
نویسنده : َشقایق افشار
285 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمامان!

مامان خیلی منتظره که بیای تو دلش

میدونی دیروز رفته بودم بازار با عمه فرهنوش دلم میخواست برات یه چیزایی بگیرم.همش لباسای قشنگ میدیدم اما برات یه چشم مهره گرفتم .دوتا زیرپیرهنی رکابی با پارچه ی انگری برد میخوام با دستهای خودم برات رختخواب درست کنم.راستش دیروز برات قیچی هم زدم و امروز میدوزمشون.

مامان الهی زود بیای توی دلم و توی بغلم خواب بشی

دوستت دارم عزیز یک دونه ی من

میدونی بابا فرشاد هم عاشقونه منتظر اومدنته.بیا و با اومدنت یه دنیا روشنایی بیار.

بیا عزیز دلم بیا

متنظر

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان متين
6 خرداد 93 14:58
به به عالي ...اميدوارم به زودي با تمام عشقي كه داري ارزوتو بقل بگيري و باتمام وجود بفشاريقالب جديدم قشنگه.سن ني ني تونو بالاي وب بزني عالي ميشه
َشقایق افشار
پاسخ
ممنون عزیزم
فاطمه
7 خرداد 93 8:07
عزیزم نگران نباش منم یه بارداری خارج از رحمی داشتم تا دم مرگ پیش رفتم بعد از شش ماه سه قلوها رو آوردم لرزون هم مصرف کرده بودم با آمپول اچ ام جیب اگه اشتباهند البته ناسزایی نداشتم
َشقایق افشار
پاسخ
عزیزم ممنون که به وبلاگم سرزدی مشکل من پلی کیستیکه و من طفل اولم رو توی 4 ماهگی از دست دادم.و یک سقط یک ماهه هم بعدش داشتم.الان توی اقدامم.برام دعاکن
مَری
7 خرداد 93 18:28
سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدی و ممنون از همدردیت امیدوارم هرچه زودتر خدا ما رو لایق این حس بدونه حس مادرانه
مامان متين
11 خرداد 93 12:21