پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی

معجزه ی الهی

1393/3/12 11:47
نویسنده : َشقایق افشار
345 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هفته گذشته یه خواب عجیب دیدم.خواب دیدم توی خونه مون سفره آقا ابوالفضل پهنه و خود آقا بهم میگه که تو حاجت گرفتی باید 4 تا چهارشنبه سفره بندازی.وقتی از خواب بیدار شدم گریه کردم.و گفتم یا حضرت ابولفضل اگر واقعا حاجتم رواشده باشه و من بتونم مامان بشم.اسم پسرم رو میزارم عباس

بعداز ظهر همون روز نوبت دکتر گرفتم تا برم ببینم چرا پری نمیاد تا داروی کلومیفن رو شروع کنم؟

دکتر هم تست کرد و هم سونوگرافی و گفت پلیکیستیک شدید.برات 3 تا پروژسترون مینویسم تا مریض بشی و قرصهای محرک تخمدان برات شروع میکنم.دلم خیلی غصه کرد آخه اون تسته به نظرم مثبت میومد

باخودم خیلی کلنجار رفتم و یکی از آمپولاروزدم.دیروزتولد آقا امام حسین بود.روزی که هیچ سالی فراموشش نمیکنم.دلم پراز غصه بود چون این روز مصادف بود با روز کودک.بعدازرخصتی از دفتر توی راه ازیه داروخونه 5 تا تست خریدم و درحالی که چشمام پراز اشک بود مسیر داروخونه رو تا خونه پیاده اومدم.

توراه با مولام علی ,آقا ابولفضل و آقا امام حسین صحبت میکردم که منو ناامید نکنن.وقتی رسیدم خونه اولین کاری که کردم تست بود.و ....

باورم نمیشد.تست مثبت!!!!!!!!

تمام وجودم میلرزید و شوکه شده بودم.چطور ممکنه؟

خدایا من چی کار کردم؟رفتم آمپول زدم که این تحفه رو بندازم.به خودم خیلی لعنت فرستادم و مدام زار میزدم و گریه میکردم.

امروز تولد آقا ابولفضله و من لکه بینی پیداکردم و کمرم فوق العاده درد داره.وقت دکتر برای ساعت 4 دارم.نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت؟

فقط میخوام برام دعاکنید توی این ماه مبارک خورشید من هم زاده بشه.برام دعاکنید

خدایا من که این ماه اصلا مریض نشدم پس چطور ممکنه که باردار باشم؟خدایا عمر شادی منو اینقدر کوتاه نکن و این هدیه بزرگتو به ما ببخش.

آمین غمناک

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هانی
15 تیر 93 9:35
سلام .مبارکه عزیزم. انشاالله خدا دامن همه آرزومندار رو سبز کنه. امیدت به خدا. خودش جفت و جورش میکنه. خیلی مراقب خودت بتش مامان عباس کوشولو. خاله جون به وبلاگ ماهم سر بزن.ممنونیم.