پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهار زندگی

جداشدن بهار از پوشک دقیقا توی ۲ سال و نیمه و تصویب شدن اسم پسرم در هفته ۳۳ بارداری

1396/5/14 11:45
نویسنده : َشقایق افشار
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهزاد عزیزم.

عزیز دل مامان این اسم رو بابایی و بهار براتون انتخاب کردن.وای که نمیدونی بهار چقدر قشنگ اسم شمارو تلفظ میکنه.میمیرم واسه هر دوتون.

توی نیمه ی هفته ۳۳ هستیم و از وقتی که وارد ماه هشتم شدم خیلی احساس آرامش میکنم.مثل بقیه مامانا شاکی نیستم.هم بیرون کار میکنم هم توی خونه.شب هم خیلی راحت میخوابم.داروی خاصی هم مصرف نمیکنم.

دوستت دارم مامانی هم شمارو هم بهار حسودم رو.

به مناسبت جداشدن بهار از پوشک دیروز رفتیم بازار براش لباس خریدیم بعد رفتیم بستنی خوردیم دست اخر هم رفتیم رستورانت چیف و شام۴ تایی بربدن زدیم. (من و شما پیتزا مارگاریتا و بابایی پیتزای ایتالیانو سفارش دادن)بهار هم که قربونش برم فقط رفت توی میدون بازی و تا میتونست بابچه ها شیطونی کرد دست آخر هم بایک داد و فغان و سیلی کاری پدر بیچارش موفق شدیم بیاریمش خونه.

سیلی های بهار واقعا دردناکه...گریهدلم برای بابایی سوخت.

تمام مدت میگفت به بهزاد بگو دوستت ندارم برات لباس نمیخرم پارک هم نمیبرمت من بیچاره هم تکرار میکردم.

عزیزم منتظر اومدنت هستیم به وقت و باسلامتی بیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)