پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی

اقدام به بارداری مجدد

1393/2/21 14:20
نویسنده : َشقایق افشار
253 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من

میدونی چقدر واسه داشتنت میترسم؟

ازینکه تو بازم وسط راه منو تنها بزاری و نیای بغلم.

عزیزمامان به خدا مامانیت ظرفیت نداره دیگه دوریتو تحمل کنه ازت خواهش میکنم واسه دل شکسته ی من پیش خدا وساطت کن که بیای بغلم.این دومین ماهه که اقدام کردم و نتیجه نگرفتم .هفته پیش رفتم دکتر برام کلومیفن و متفورمین داد که باید مصرف کنم.امیدوارم که خدای مهربون تورو این بار برامون ببخشه.

دلم برات تنگه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ajij
21 اردیبهشت 93 14:48
سلام شقایق جان.خوبی عزیزم؟ غصه نخور ایشالله خدا زود زود یه نی نی صحیح و سالم میذاره تو دلت . عزیزم منم منتظم که خدا معجزشو روزیم کنه خیلی ها شراط منو و شما رو دارن . به خدا توکل کن راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
َشقایق افشار
پاسخ
مرسی عزیزم خدابه همه ی منتظرین یه نی نی بهشتی بده
مامان متين
21 اردیبهشت 93 18:40
سلام خوشحالم برات ...مطمئنم كه خدا توي بهترين زمان بهترين هديه شو نصيبت ميكنه مطمئنم ...اميدوار باش خيلي خوب كاري كردي قالب جديد گذاشتي به وبلاگت روح دادي مطمئنم ني ني كوچولوي تو از سليقه ي مامانش خوشش مياد
َشقایق افشار
پاسخ
عزیزم ازینکه میای برام پیام میزاری واقعا ازت ممنونم.خیلی خوشحال میشم.