پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بهار زندگی

اولین تصویر سه بعدی سبحان

1392/10/12 12:05
نویسنده : َشقایق افشار
270 بازدید
اشتراک گذاری

سبحان عزیزم.

دیروز به خاطر کم خونی دوباره به دکتر مراجعه کردم چون شب قبل غش کرده بودم و میترسیدم که شما خدایی نکرده اسیب ندیده باشید.

خوب میدانی دیروز 01.01.2014 جنسیت شما به مه و مادر بزرگت معلوم شد و دکتر گفت که نی نی شما پسر است

خیلی خوشحالم عزیزمادر.از همه بیشتر فرشاد هیجانی شدو مرا بوسید.خیلی خوشحال بود و ازینکه ازشما عکس جدید نیاورده بودم کمی قهر بود

عزیز دل مادر میخواهیم برایت کم کم کالا بگیریم.

خیلی هیجان امدنت را داریم.خیلی زیاد...زود بیا در آغوش ما و مارا سرشار از شادی کن.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان متين عشقي عشق مامان وباباش
12 دی 92 12:26
سلام.سبحان.تسبيح گوي خداي. اميدوارم كه به سلامت.چشماي نازتو به اين دنيا باز كني.مثل متين كوچولوي من.من تمام اين حسا رو از زماني كه فهميدم باردارم تا به دنيا اومدن متين تجربه كردم حس غريبيه.هنوز به دنيا نيومده دوست پيدا كرديااگه توام دوست داري كه بامتين دوست بشي وبا هم صحبت كنين حتما به وب متين سر بزن فكر كنم متين اولين دوستت بشهراستي اسم قشنگي داري فرشته كوچولوي خاله
َشقایق افشار
پاسخ
ممنونم عزیزم خداقسمت کنه بعدیش ایشاالله
مامان آیهان
12 دی 92 12:34
عزیزم انشالله نی نیتوت صحیح وسالم به دنیا بیاد