پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بهار زندگی

سومین سونوگرافی عسلی در هفته دهم...

1392/10/1 13:23
نویسنده : َشقایق افشار
228 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان...

دیروز رفته بودم برای سومین سونوگرافی(16دسامبر 2013).عزیز دلم باورم نمیشد وقتی که دکتر معاینه ات کرد گفت که نام خدا..همه چیز نرمال است.و سرو دست و پاهاتو بهم نشون داد.حتی صدای قلب نازنینتو برای دومین بار شنیدم.از بس خوشحال بودم دست دکتر را محکم گرفتم و گفتم تشکر خانم دکتر...

نازنین من چقدر دست وپاهای نازتو برام تکون دادی.کاش که پدری اونجا بود و می دید که برای مامان دست تکون میدی..

جگر مامان.همون روز یک سری آزمایش خون دادم.و تنها مشکل من کم خونی بود که با دارو رفع میشه..

وقتی برای پدرت تعریف دست و پا زدنتو کردم.چندین بار دیگه ازم سوال میکرد که دستش معلوم بود؟پاهاش معلوم بود؟تکون میخورد؟معاینه اذیتش نکرد؟

بابا فرشاد شما رو خیلی دوست داره.عزیز مامان وبابا زودتر بیا تا اون دستهای نازتو ببوسم و سر قشنگتو نوازش کنم.

راستی بابایی امروز مثل همیشه صدای قلبتو گوش دادو شما رو بوسید.ماچ

پسندها (1)

نظرات (0)