پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی

ماهی کوچک توی دلم

1393/5/26 10:39
نویسنده : َشقایق افشار
353 بازدید
اشتراک گذاری

ماهی کوچک دلم چندروزی است باله زدنهای نازت را به پاس مادری کردنم برایم تحفه داده ای.چه زیبا بود اولین باری که احساست کردم.هرچندتوام با بیم از دست دادنت بود و مادر در دومین روز از هفته پانزدهم به خاطر این تکان ناگهانی مضطربانه سه روز خودرا اسیر بستر کرد تا تو را از دست ندهد اما غافل ازینکه این تکان همان اولین تکان ماهی دلم بود که یک هفته است تکرارش میکنی و مرا تااوج میبری از این همه لطف خدا.و من دانستم که مادر بودن چقدر زیباست.

خداوندا به هر لطفت گر هزاران بار شکرگویم کم است

پسندها (4)

نظرات (4)

باران
26 مرداد 93 16:14
ایییییییییییی جونم مامانیش بزار یکم دیگه بزرگتر بشه وقتی از رو شکمت تکوناشو ببینی ضعفففففففففففففف میکنی الهی همه ی ای شادیا گوارات باشه و توهم مثل من و پسرم واسه مامانای منتظر دعاکن تا بچشن این عاشقی رو/گمانم نی نی شماهم یه پسر شیطونههههههههه
َشقایق افشار
پاسخ
مرسی عزیزم الهی همه مامانا بچشن طعم مادر بودنو نه فقط احساس کردنشو بلکه به آغوش کشیدنشو بوییدنشو و بوسیدنشو تا قیامت
مامان ریحان
1 شهریور 93 13:28
مبارک باشه حس کردن نی نی تو وجودت عزیزم حدس منم اینه نی نی ات پسمله که الان حرکتش حس شده راستی حرکاتش چطوریه ؟ یعنی کامل حس میشه ؟من که منتظر حرکاتشم اما هنوز خبری نیست
َشقایق افشار
پاسخ
مرسی عزیزم.راستش حرکاتش مثل این میمونه که یه چیزی مثل ماهی از دستت سرمیخوره.خیلی حس قشنگیه.و من وقتی حسش میکنم تااوججججججججججججججج میرم وزنده میشم.نی نی من معمولا وقتهایی که گرسنه میشه تکون میخوره.و معمولا حرکاتش سمت چپ بدنمه.جایی که پاهای کوچولوش قرار داره.الهی توهم زودتر حسش کنی.
مامان مینا
2 شهریور 93 11:22
شقایق جونم انگار من و تو سونوشتمون یکی هستند که توی دوجای مختلف این زمین داره اتفاق میفته... چه جااالب قربون حکمت خدا برم خیلی خوشحالم که هستی و خوشحال تر که خدا لایقمون دونسته همزمان که معجزه هاش روبهمون نشون بده عزیزم امیدوارم بسلامتی و خوشی به پایانی سفرمون برسیم. خیلی مراقب خودت باش
مامان مینا
2 شهریور 93 12:55
عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن فقط توکل کن بخدا خودش مراقب فرشته هامون هست منم فقط از خدا خاستم دگ زیاد خودتو خسته نکن فقط شکرخدا من استراحتم اما بازم فقط خداست که باید مراقبشون باشه