پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بهار زندگی

خدایا این داغ را تکرارش نکن

1393/6/5 13:33
نویسنده : َشقایق افشار
312 بازدید
اشتراک گذاری

ای همه هستی من

تو در منی و از وجود منی

بمان که بودنت نبض زندگی من است

بارخدایا امروز در اولین روز هفته هفدهم هستم.روزی که 7 ماه پیش همه شادیهایم درآن خشکید و پژمرد و 23 جنوری 2014 بدترین روز و شب زندگیم شد.شبی که درد یکباره به وجودم آمد و بیخبر از صبحی تار تمام وجودم را در هم فشرد و چنان دردی درقلبم نهاد که گویی عالم به سرم خراب و ویران گشت.

سبحان عزیزم آخرین باری که در چشمه هستیت زیستی و زیستی آخرین شب هفته شانزدهم بود

و صبح نحس  هفته هفدهم چشمه هستی ات خشکید و تو همچون ماهی دوراز دریا درمن تپیدی و تپیدی و تپیدی...

داغ رفتنت چه به روزم آورد تا هم اکنون که دوباره به آن روز نحس رسیده ام و نمیدانم آیا تکرار هفته ها را شمرده خواهم توانست یا که توقف آنی آن دوباره تکرار خواهد شد.

درد رفتنت به دلم خنجر زده است.

دوستت دارم از جان و دل ای عزیز دوراز برم

محتاجم به دعای دستان کوچک تو.تکرار نشدن این غم را از خدایت برایم بخواه عزیز دوراز دیده ام

 

پسندها (3)

نظرات (4)

بــــــــــــاران
5 شهریور 93 15:07
عزیز دلم بد به دلت راه نده بسپارش به دست علمدارکربلا/انشااله که می مونه برات و هرمحرم با افتخار لباس محرمی تنش میکنی ومرید حضرتش میکنی/خداکریمه انشااله که برات حفظش میکنه/توکل هممون به خدای مهربون/گاهی اوقات به خودم میگفتم زنها چه موجودات ضعیف و محرومین وچه بد که زنن ولی حالا خدارا هزاربار هرلحظه برای زن بودن خودم شکرمیکنم که این حس فقط مال مازنهاست و مردها هرچقدر کنار زن باردارشون باشن حس مادری رو نمیفهمن/پس خداروشکرمیکنیم ومنتظریم معجزشو بغل کنیم
َشقایق افشار
پاسخ
مرسی عزیزم به خاطر دلگرمیت.الهی خداوند آغوش هیچ مادری رو خالی از طفلش نسازه و اگه کسی رو ساخته تکرارش نسازه و لیاقت مادربودن رو بهش ببخشه.آمین
مامان ریحان
6 شهریور 93 10:03
عزیزم توکلت بخدا باشه قرار نیست که همیشه یه اتفاق بد بیافته ان شالله گل نازت صحیح و سلامت باشه و به وقتش دنیا بیاد
َشقایق افشار
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مینا
8 شهریور 93 13:39
شقایق جونم عزیزم اشکم دراومد خدایا شکرکه سلامت رسیدی به اینجا ان شاء الله باقی راه روهم بسلامت طی میکنی عزیرم اصلا خودت روناراحت نکن اون اتفاق فقط یکبار بود منم پنج شنبه رفتم صدای قلب نی نی رو دیدمش نداشتن بشنوم گفتن ضررداره اما شکرخدا معجزه هفت میلیمتریم قلبش میتپد توی شش هفته و پنج روزش... برات دعا میکنم مهربونم
َشقایق افشار
پاسخ
الهی جونم خوشحال شدم عزیزم.نه نرو برای شنیدن صدای قلبش من تاحالا نشنیدم.
مامان متين
14 شهریور 93 13:09
سلام واقعا معذرت از چند وقته تاخير ولي خيلي خوشحالم كه لطف خدا همواره شامل حالت ميشه