پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی

ورود به ماه چهارم بارداری و شروع استرسهای مادرانه

1395/12/29 14:42
نویسنده : َشقایق افشار
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل قشنگم آوین و به فندق تو دلی که الان 12 هفته و 5 روزشه.هفته قبلی قراربود با تشخیص دکترم سرکلاژ بشم.اما رفتم 2 جای دیگه چک کردم طول سرویکسم 50 میلی بود.و تصمیم گرفتم دکترمو اینبار عوض کنم و الکی نرم زیر تیغ جراحی.

خوب این دکتر جدیدم بهم کلی روحیه میده و قرار هفته دیگه که 14 رو تموم کردم برم برای اندازه گیری دوباره طول سرویکس.

خوب.ماه چهارم 2 روز دیگه شروع میشه.ماهی که سبحان رو در 16 هفتگی از دست دادم.و آوین رو در 17 هفتگی استراحت مطلق شدم.خدایا کمکم کن اینبار این مشکلات پیش نیاد و بتونم این نی نی رو با همین قرصهاو امپولها نرمال نگه دارم

نمیدونم چرا دوروزه شکمم درد میکنه.خدایا خودت کمکم کن.همیشه از ماه چهارم بدم میومد.اما بازهم پست میزارم ورود به ماه چهارم مبارک.

شکر خداتهوعم خیلیییییییییییی کم شده اما زیاد گرسنه میشم و خیلی شدید بی حالم.

پسندها (1)

نظرات (0)