پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی

گرتوبودی شمارش معکوس از امروز آغاز میشد

1393/4/1 12:13
نویسنده : َشقایق افشار
303 بازدید
اشتراک گذاری

سبحان عزیز

گرتوبودی ثانیه های درآغوش کشیدنت ازامروز به شمارش می افتاد .

20 روز به تولد توباقی مانده بود عزیزترینم گرتوبودی

گرتوبودی ای همه هستی من فراق راکه باور میکرد؟

گرتوبودی مادر حس ناب مادرانه را با تو میچشیدو زمزه ی آوای دلنشین روز تولدت گوشنوازترین آهنگ دنیایم میشد.

اما دست روزگار همه هستی من راگرفت و از تو فقط خاطره هفته نحس هفدهم ماند و صورت کوچک و معصوم تو که دور از آغوش مادر چشم به دنیابسته بود

درد فراقت چه بامن کرد عزیز دوراز دیده؟

مادر به قربانت شود که در جوانی فراق تو رنجورم کرد.

کاش که درکالبد جدید با عباس همسفروجود من شوی وبیایی.

به خدا که یک لحظه بی تفکر به تو نیستم و میمیرم هرلحظه از آن روزی که تورا دروجودم احساس نکرده ام.

سبحان من ای پاک ترین و مقدس ترین هدیه الهی من.هرروزکه به روز تولد تو میرسد مادر خسته تر و بیمار تر از نداشتن تو میشود.عباس معجزه الهی من تو به فریادم آمدی تا کمی درد نداشتن سبحان را التیام بخشی اما مادرم من مادرانه منتظر آمدن سبحان نیز هستم کاش که او را هم باخود بیاوری تامادر خوشبخت ترین مادر دنیاشود و جگرگوشه هایش را باهم به آغوش کشد و آتش قلبش خاموش گردد.

مادرم سبحان را از خدابرای دل بیمار من طلب کن.

که میشنود او که از اعماق قلبت صدایش کنی

آمین یا رب العالمین

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان متين
3 تیر 93 11:56
ميدونم كه خيلي سخته