پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

بهار زندگی

من به دستان خداخیره شدم معجزه کرد

1395/9/24 7:58
نویسنده : َشقایق افشار
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

6 ماه بود دلم میخواست که این پست بشه پست من.من به دستان خداخیره شدم معجزه کرد.

سه روز پیش مولودشریف بود.دلم خیلی شاد و پراز امید.بانیت اینکه اگرپسر دارشم اسمشو میزارم محمد رفتم و یه تست زدم مشکوک بود.اماامروز صبح تست دوخطه بود یک خط پررنگ و یک کمرنگ.البته بعداز 20 دقیقه.

من امروز دقیقا روز 28 سیکلم هستم و علایم دارم تادلتون بخواد.

خوب با تجربه ای که از تست گذاری دارم میدونم هیچ تستی بعداز مرور زمان الکی مثبت نمیشه.

خداوندا بازهم بردلم منت گذاشتی و خواهشم راشنیدی.ای معبود دوست داشتنی ام با کدامین الفاظ ازتوشکرگذاری کنم؟خداونداهمانطور که آوینا رانگهداشتی این تحفه درراهی را هم برایم نگه دار تا داغ سبحان را فراموش کنم.

امیددارم به فضل و جود تو

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)