پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

بهار زندگی

هفتمین روز ازتاخیر

1395/5/3 11:54
نویسنده : َشقایق افشار
192 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم لابراتوار تست ا  د  ر  ا  ر دادم.متاسفانه بعداز 10 دقیقه جواب رو اعلام کردند:منفی

درخودم شکستم در حد لیگا.

بازم از رو که نمیرم اومدم خونه بعداز ظهر بازم بی بی چک گذاشتم منفیشیطان

خوب بعدش رفتم سه تا امپول پروژسترون به تجویز دکتر خاله بهار گرفتم ویکیشو زدم.خندونک

تا بعدکه چی میشه...اگه منفی بود و مریض شدم خوب یه اقدام دوباره.البته این بار تصمیم دارم بدون دارو باشه

اما اگه مثبت بود و نی نی بود یه بارداری دوباره.

اخه میدونید هر دوتا بارداری قبلی من قبل از 40 روز با بی بی چک منفی بودند.و الان تازه شده 37 روز.

مامان شقایق امیدواره به بخشش خداوند و به اینکه هروقت خودش صلاح بدونه لیاقت خدمت یه بنده ی دیگه رو بهش میده و من باید صبور باشم تا تحفه ام رو به وقتش بگیرم.

خدایا راضی ام به رضای تو .مرا از دربار بیکرانت ناامید نساز که تویی تنها امیدم.

به امید سرسبز شدن دامن همه امیدواران

پسندها (2)

نظرات (0)