پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

بهار زندگی

هنوزامید دارم

1393/6/18 19:20
نویسنده : َشقایق افشار
294 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز امید دارم به تو که هستی ام را از هیچ آفریدی.به تو که دنیارا زیرپایم فرش کردی.به تو که تا بودم و خواستم بودی و بخشیدی.به جودت به کرمت به لطفت به شرفت.به همه اش امید دارم.

خداوندا!تحفه ای را که از کرمت به مابخشیدی چراغ روشن خانه ای خواهد شد که بی صبرانه انتظار روشنی را دارد تا هرلحظه خدمت بنده کوچکت را کندو لذت ببرد از بندگی کردنت.

خداوندا دانم که شفابه دست توست به دستان ناتوان این بنده ی گنهکارت شفاعنایت کن تا چشمه هستی کودک درونش را نگه دارد از گزند روزگار.

امروز سومین روزی است که دکترمعالجم مرا اسیربسترکرده است و درین زندان نه دارو و نه هیچ بلکه صرف کرم توخواهد بودکه شفایم خواهد داد و 4 ماه باقی مانده راه را برایم سهل و آسان خواهد گردانید.

خداوندامحتاجم به لطفت مرا از لطف بیکرانت بی نصیب مساز.

آمین یا رب العالمین

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مینا
27 شهریور 93 10:38
سلام شقایق جونم خوبی؟ بلا به دور باشه چی شده عزیزم نگرانت شدم توروخدا بیا بهم خبر بده. خودمنم باز بدتر اسیر بستر شدم آخه لک دیدم و سونو دادم باز جفتم سه سی سی خونریزی کرده باید استراحت مطلق باشم که جذب بشه. خدا خودش کمکمون باشه و مواظب تودلی هامون باشه گلم برای عافیتت دعا میکنم.
مامان متين عشقي عشق مامان وباباش
27 شهریور 93 11:19
سلام... هميشه براتون ارزوي سلامتي دارم مخصوصا براي ني ني نازمون كه توراهه....اميد وارم به سلامت اين مصير و طي كنيد دلم براتون تنگ شده كجايين... اين مرحله درماني رو متوجه نشدم چيه و لي از خدا ميخوام كه خيلي سريع بگذره
مامان مینا
3 مهر 93 16:06
شقایق جون توروخدا بیا ازخودت خبر بده بهم نگرانتم ان شا الله زودی خوب میشی
مامان متين
6 مهر 93 12:04
سلام حال ني ني مون چطوره حتما منو از حالش باخبر كن خيلي نگرانم