پیوند زیبامونپیوند زیبامون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
آوینا بهارآوینا بهار، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
احمد آریناحمد آرین، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهار زندگی

شروع ماه پنجم وسونوگرافی تعیین جنسیت

1393/6/12 15:18
نویسنده : َشقایق افشار
274 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزآخرین روز از هفته هفدهم بود.خیلی خسته بودم.کلی هم مهمون داشتیم از بابایی خواستم منو ببره دکتر چون شدیداسرما خوردم و نیاز به دارو داشتم.بابایی منو جلو مطب پیاده فرمود و رفت دانشگاه.

بعداز کلی انتظار نوبتم رسید.

خانم دکتر گفتن همه چیز نرماله

و جنسیت شمارو (دخملی)تشخیص دادن.

مامانی آمادگی داشتن یه دخمل گلی رو نداشتم کمی بهم وقت بده.آخه همه ی علایم میگن من نی نی ام پسره.

امیدوارم سالم باشی و به وقتش بیایی بغلم.

هرچی هستی عزیزی و قوت دلمی چون هدیه خدایی.

توی ماه هفتم میرم سه بعدی تا مطمین بشم برات لباس صورتی بگیرم یا آبی.

فدای دست وپاهای کوچولوت پرنسس من.محبت

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ریحان
13 شهریور 93 17:42
ان شالله نی نی نازت صحیح و سلامت باشه حالا دختر یا پسر
مامان متين
14 شهریور 93 13:07
سلام وايييي مبارك باشه يه دختر خانم چادر به سر ناز تو راهه.... متينم داره داداش دار ميشه.... خيلي خوشحال شدم اميدوارم سالم و سلامت ني ني نازتو بغل بگيري
َشقایق افشار
پاسخ
مرسی عزیزم برام دعا کن.خداکنه پسرنازت به قشنگی متین باشه و سالم بیاد بغلت
مامان مینا
17 شهریور 93 0:02
شقایق جونم تبریک میگم عزیزم. ان شاء الله سلامت بیاد بغلت منم توی آرزوی دختردار شدن هستم عزیزم دلم میگه دختر دارم اما علایمم خیلی فرق میکنه با دخملی هام برای منم دعا کن نی نی اول سالم باشه و بعد یه دخملی ناز...
َشقایق افشار
پاسخ
الهی به ارزوت برسی عزیزم